Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΒΑΛΥΡΑΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΝΔΟΥΡΑ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
Αυτή είναι η αλληλογραφία μας με τον εγγονό του Παντελή Θεοδωρακόπουλου, από την Ονδούρα της Λατινικής Αμερικής.
Τους ευχόμαστε καλό Πάσχα , καλή Ανάσταση και με το καλό να έλθουν σύντομα στη γενέτειρα των προγόνων τους να τους φιλοξενήσουμε και περιηγήσουμε στην κληρονομιά της περιοχής μας.

En esta primer foto de izquierda a derecha los de pie. Sebastian Jose Theodoracopoulos, Bernardo Jose Theodoracopoulos, Pantelis Theodoracopoulos(nieto) y sentados de izquierda a derecha. Estefania Theodoracopoulos, Pantelis Theodoracopoulos(primogenito de mi abuelito Pantelis, mi papá) y Maribel Mejía(mamá de los 4 y esposa de Pantelis hijo)
 Σε αυτή την πρώτη εικόνα από τα αριστερά προς τα δεξιά το πόδι. Sebastian Jose Θεοδωρακόπουλος, Bernardo Jose Θεοδωρακόπουλος, Παντελής Θεοδωρακόπουλος (εγγονός) και κάθονται από αριστερά προς τα δεξιά. Estefania Θεοδωρακόπουλος, Παντελής Θεοδωρακόπουλος (Παντελής πρωτότοκος γιος του παππού μου, ο πατέρας μου) και Maribel Mejía (4 μαμά και γιος Παντελής σύζυγός)



Esta bien yo le mandare las fotos detalladas
Η εντολή του και λεπτομερείς φωτογραφίες
Muy buenos dias
Que. Bonitas fotos me gusta que me envie fotos para conocer mas. 
Aqui le envio fotos de mi familia el es el hijo mayor de mi abuelo Pantelis. Y la esposa de mi abuelo ella se llama Mirna

Πολύ καλημέρα
Αυτό. Όμορφες εικόνες μου αρέσει να μου στείλετε τις φωτογραφίες για να μάθετε περισσότερα.
Εδώ έστειλε φωτογραφίες της οικογένειάς μου είναι ο μεγαλύτερος γιος του παππού μου Παντελή. Και η σύζυγος του παππού μου φώναξε Mirna



Mi abuelo Pantelis tubo 6 hijos: Pantelis, Arthemis,Lefcotea,Elias,Marcko, y Mirna no tengo foto de ellos pero hoy le consigo.
Mi hermana Estafania tiene 32 y es odontologo. Mi hermano Pantelis tiene 30 es administrador de empresas. Sebastian es gemelo mio tiene 24 años y es administrador indistrial y de negocios. Y yo Bernardo tengo 25 años tambien y estudio ingenieria industrial.
 Μου παππούς Παντελής σωλήνα 6 παιδιά: Παντελής, Arthemis, Lefcotea, Ηλία, Marcko και Μίρνα δεν έχουν εικόνα τους, αλλά σήμερα μπορείτε να πάρετε.
Η αδελφή μου είναι 32 και είναι Estafania οδοντίατρο. Ο αδελφός μου είναι Παντελής έχει 30 εργάσιμες διαχειριστή. Ο Sebastian είναι η αδελφή μου είναι 24 και είναι indistrial και των επιχειρήσεων διαχειριστή. Και έχω και 25 χρόνια Bernardo και τη μελέτη της βιομηχανικής μηχανικής.

Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
 
ΤΟ ΕΤΟΣ 2016
 Σε αυτή την πρώτη εικόνα από τα αριστερά προς τα δεξιά το πόδι. Sebastian Jose Θεοδωρακόπουλος, Bernardo Jose Θεοδωρακόπουλος, Παντελής Θεοδωρακόπουλος (εγγονός) και κάθονται από αριστερά προς τα δεξιά. Estefania Θεοδωρακόπουλος, Παντελής Θεοδωρακόπουλος (Παντελής πρωτότοκος γιος του παππού μου, ο πατέρας μου) και Maribel Mejía (4 μαμά και γιος Παντελής σύζυγός)

Δεν υπάρχουν σχόλια: